Advies

Op jouw maat kan je bij Vesta advies inwinnen over uiteenlopende vragen die met GGZ te maken hebben.

Wij proberen een antwoord te vinden op jouw vragen

Het kan gaan om het inwinnen van informatie, praktische tips in de omgang met een persoon of situatie of het verkennen van mogelijke doorverwijzingen.

Dergelijke vragen worden meestal telefonisch of via mail gesteld en beantwoord. Ze vereisen doorgaans een eenmalige tussenkomst, zonder dat er verdere opvolging nodig is. Indien nodig verwijzen we gericht door naar meer gepaste hulpverlening of ondersteuning. Heb je vragen? Contacteer ons.

Praktisch

Op vraag kunnen we aansluiten op het team van de adviesvrager. Aansluiten op ons eigen team behoort ook tot de mogelijkheden om dieper in te gaan op een adviesvraag.

Deze ondersteuning is gratis.

Vesta advies op maat

Veelgestelde vragen

Is de hulp gratis?

De meeste vormingen in ons aanbod zijn gratis. Wanneer onze expertise niet binnen ons team ligt, gaan we opzoek naar een externe partner waarbij vorming tegen betaling mogelijk is. Enkel wanneer een thuisbegeleiding wordt opgestart, vragen wij €2 of €5 per huisbezoek, afhankelijk van jouw statuut.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens? GDPR?

Alle gegevens worden bijgehouden volgens de huidige GDPR-wetgeving.Meer hierover vindt je bij het luikje GDPR op onze website onderaan.

Kan ik hulp krijgen buiten de uren?

Vesta is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren en op dinsdag en donderdag ook van 16u tot 19u. Indien u hulp nodig hebt buiten deze uren verwijzen wij u graag door naar de wachtposten.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de aangeboden hulp?

Heeft u een klacht dan zijn we steeds bereid om te luisteren, dit verder uit te klaren en indien nodig in overleg te gaan met u en onze coördinator.

Is Nederlands verwacht?

Een basiskennis Nederlands is vereist.